Sunday, October 17, 2010

Banyak Cinta Yang Mendatang

Banyak cinta yang mendatang... cinta yang datang.. ku tidak anggapnya cinta.. karna cinta itu tidak tulus.. Ku akui banyak cinta yang datang..ku tolak. Ku tahu cinta tidak boleh di paksa.. Tuhan yang tahu segalanya.. Hati ini ku tak relakan untuk disakiti... Aku perempuan yang ingin cinta... cinta yang tulus.. Cinta yang datang semuanya ku relakan pergi.. Itu karna semuanya tidak tulus.. Maafkan aku jika ku berundur pergi~ Cintaku bukan sekadar cinta.. Cinta yang datang dan pergi.. Cinta ku tulus dan kekal.. Ku akui ku rela sendiri dari bercinta yang menyakiti.. Tuhan yang tahu segalanya... Hati ku bukan untuk dimiliki.. hati ku tak rela di hancuri.. Aku perempuan yang sabar menanti cinta.. Ku percaya cinta ada.. dan cinta bukanlah boleh di paksa.. Banyak cinta yang mendatang semuanya indah permulaannya.. Permulaan yang tidak pernah ku bayangkan.. tapi dikala cinta goyah dengan cobaan semua cinta itu goyah... Cinta yang datang bukanlah cinta.. Jangan kau datang cinta jika ia bukan cinta.. Pergi saja biarkan aku sendiri.. Aku tak membenci cinta tapi ku berhati memilih cinta... ~


No comments:

Post a Comment